وبلاگ بلوچ خان

وبلاگ یک بلوچ

وبلاگ بلوچ خان

وبلاگ یک بلوچ

بلوچستان پاکستان

در اینترنت دنبال عکس های از بلوچستان بودم که به چند عکس از بلوچستان برخوردم البته این عکس ها کیفیت بسیار پایینی دارد اما چون از بلوچستان پاکستان است تصمیم گرفتم در وبلاگ قرار دهم این عکس ها از وب سایت رسمی ایالت بلوچستان در پاکستان است

خودم نیز نمی دانم عکس ها مربوط به چه نواحی است اما برخی از عکس ها به نظرم جالب بود برای همین در وبلاگ قرار می دهم تا شما عزیزان نیز ببینید

.............................................................................................

.............................................................................................................

..............................................................................................................

..............................................................................................................

.............................................................................................

.............................................................................................

..............................................................................................

............................................................................................

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدآراسته دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 05:56 ق.ظ http://m-arasteh.blogfa.com/

صبح شما وتمام بینندگان این وبلاک زیبابخیر
دوست عزیزبلوچستان پاکستان جاهای بسیاردیدنی وخوبی داره
البته عکسهای که شماگذاشته ایدچون ازبلوچستان هستندبرای یک بلوچ مایه خوشهالی است وتماشائی

حسن دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:42 ب.ظ http://www.h-ghorbany2.blogfa.com

سلام.....ممنون که خبر دادی.......نه برای من هیچ مشکلی

پیش نیومد....من درگیر درسهام هستم...........

واقعآ سخته درسها.........به زودی اپ می کنم.وخبر میدم

ممنون که اومدی

دهواری دوشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:28 ب.ظ http://dehvary.blogfa.com

سلام دوست من

مطالب زیبایتان را خواندم جالب بود خداوند رفتگان همه مسلمین را بیامرزد و ماندگان را براه راست هدایت فرماید.
با پیشنهادتان نیز موافقم اگه وقت دارید مقدمات آن زحمت شماست یا حداقل فکر و ایده ان را به عهده گرفته برایم ارسال فرمایید. البته بنده تصمیم داشته و دارم که دیکشنری را مجزا کنم ولی وقت نکردم. این آغاز کاره انشاءالله با افراد دلسوزی مثل شما آن را به انجام برسانیم.
موفق باشید منتظرتان هستم.

محمدبلوچ سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 04:55 ب.ظ http://mohammadbaloch.blogfa.com

ســــــلام دوســــت مهربونم

خــــــوبـــــی؟

مــــمــــنونم از حضور پـــــرمهـــــرت

بازم پیشم بیــــــا

خوشـــــحــــــالم میکـــــــنی

شـــــاداب بـــــــاشــــــــی
محمدبلوچ
http://mohammadbaloch.blogfa.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد