وبلاگ بلوچ خان

وبلاگ یک بلوچ

وبلاگ بلوچ خان

وبلاگ یک بلوچ

تصاویر جالب و دیدنی

با سلام به شما دوستان عزیز در حین گشت و گذار در اینترنت به چند عکس جالب از یک سایت عربی برخوردم که با خودم گفتم بهتر آن است که این عکس های جالب را در وبلاگ قرار دهم

تصاویر زیر شباهت زندگی بوش به زندگی یک میمون را ثابت می کند

برای مشاهده تمام تصاویر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

با سلام به شما دوستان عزیز در حین گشت و گذار در اینترنت به چند عکس جالب از یک سایت عربی برخوردم که با خودم گفتم بهتر آن است که این عکس های جالب را در وبلاگ قرار دهم

تصاویر زیر شباهت زندگی بوش به زندگی یک میمون را ثابت می کند

و این هم تصاویری از یک تصادف واقعی

و این هم تصاویری از ماشین نیسان

نظرات 3 + ارسال نظر
Mahdi جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 05:49 ق.ظ http://www.nod32ss.blogsky.com

با سلام برای دریافت جدیدترین یوزر پسورد و آپدیت آفلاین نود 32 به به روز ترین پایگاه آپدیت نود 32 مراجعه نمایید.با تشکر

عبدالماجد جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:27 ق.ظ http://majed.blogfars.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز حتما خیلی برای این عکسها زحمت کشیدید

آری زحمت بسیاری دارد هر چه باشد از شما بیشتر زحمت می کشیم جناب عبدالماجد
در ضمن شما لینک شدید

ندای قران جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.tahrui.blogsky.com

سلام برادر ممنونم از عکسای قشنگ وجالبت خسته نباشی .انشاالله در کارت موفق باشی برات ارزوی موفقیت میکنم برادر گرامی یاحق

قابل شما را ندارد دوست عزیز انشالله بعدا سعی و کوششمان بر این خواهد بود تا عکس های مذهبی وبلاگ را افزایش دهیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد